E-mailmarketing is iets wat steeds populairder wordt. Er zijn daardoor veel verschillende e-mailmarketing tools, en dat aantal zal alleen nou maar toenemen in de loop van de tijd. MailBlue is een Nederlandse e-mailsoftware waarmee jij een goede e-mailmarketing strategie kan neerzetten, door de uitgebreide opties. In dit artikel geef ik je uitleg over wat jij moet weten over MailBlue.
Wat is MailBlue? #
MailBlue is een belangrijke tool die jij kan gebruiken wanneer jij aan e-mailmarketing doet. E-mailmarketing zorgt ervoor dat jij een belangrijke boodschap naar je doelgroep kan sturen via de mail. Het is natuurlijk wel belangrijk om te weten dat jij alleen een e-mail mag sturen naar mensen die daar toestemming voor hebben gegeven. MailBlue kan jij daarentegen ook zien als de Nederlandse versie van ActiveCampaign. MailBlue maakt gebruik van drie verschillende pakketten, met elk een andere prijs per maand. MailBlue hanteert de volgende prijzen per pakket:
- Lite pakket, wat €9 per maand kost
- Plus pakket, wat €49 per maand kost
- Professional pakket, €149 per maand kost
Wat zijn de mogelijkheden met MailBlue? #
Binnen MailBlue zijn er enorm veel mogelijkheden, en dat is ook één van de redenen wat MailBlue zo populair maakt. MailBlue biedt enorm veel mogelijkheden om jouw e-mailmarketing te segmenteren. Het is een tool waarbij jij de doelgroep op de juiste manier kant labelen zodat je deze doelgroep via een waardevolle mail opnieuw kan gaan benaderen. Bepaalde mogelijkheden die je kan gebruiken zijn bijvoorbeeld lijsten en tags, formulieren en lay-out.
Wat levert het jou op wanneer je gebruik maakt van MailBlue? #
Wanneer je kijkt voor een e-mailmarketing software, wil je natuurlijk wel kijken of het jou wat kan gaan opleveren. Daarom ga ik voor jou een paar dingen voor je op een rijtje zetten, wat MailBlue voor jou kan opleveren:
- Jij bepaalt zelf welke berichten de geïnteresseerde contacten te zien krijgen
- Eindeloos adverteren op social media hoeft niet
- Je kan op een handige manier nieuwe leads binnenhalen
- Je kan mensen door middel van een goeie e-mailmarketing strategie een passend aanbod tonen
- Je kan koude contacten goed omzetten in warme contacten