Case studies

Claims die we waar kunnen maken. Op deze pagina verschijnen de case studies die Blue Shark samen met haar klanten heeft kunnen realiseren. En ja, we zijn er trots op.

play-icon

Van €57.400 Naar €78.400 per maand (+37%) in 60 dagen

Bekijk onze case study waarin we laten zien hoe wij een niche webshop hebben opgeschaald van € 57.400 naar € 78.400 in slechts 60 dagen
(+ 37%)

Van €56k per maand naar €237k per maand in 90 dagen (X 43,99 ROI)

Bekijk onze case study waarin we laten zien hoe wij een bedrijf hebben opgeschaald van € 56K naar € 237.000 per maand in slechts 90 dagen (x 43,99 ROI).

Finse webshop €142.868,73 (+203%) in 60 dagen

Bekijk de case study waarin we laten zien hoe wij de conversie van een webshop hebben verhoogd en de omzet hebben opgeschaald met naar € 142.868,73 in slechts 60 dagen.

Van 112.000 sek naar 1.3m sek (X 11,13) in 90 dagen in zweden

Bekijk onze case study waarin we laten zien hoe wij een Zweeds bedrijf hebben opgeschaald van 112K SEK naar 1.3m SEK (x 11,13) in slechts 90 dagen met een keurige ROAS.

Van geen omzet naar
€ 1.000.000 in 180 dagen (24% winst)

Bekijk onze case study waarin we laten zien hoe wij een nieuw bedrijf hebben opgeschaald van € 0,00 naar € 1.000.000+ in slechts 180 dagen met een winst van 24%,

Van € 3.000 per maand naar € 24.500 per maand in 6 maanden

Bekijk onze case study waarin we laten zien hoe wij een kleding webshop hebben opgeschaald van
€ 3.000 naar € 24.500 per maand in
6 maanden tijd.
gratis case study

''VAN € 6K NAAR € 195K
PER MAAND IN 30 DAGEN''

Benieuwd naar hoe Blue Shark te werk gaat? In deze gratis case study laten we je precies zien hoe Blue Shark dag in, dag uit in staat is om geweldige resultaten te genereren voor haar klanten.

Plan je gesprek met Mark
GRATIS 45 minuten gesprek

Na dit gratis consultancy-gesprek (t.w.v. € 750) weet jij precies welke stappen je moet ondernemen om jouw bedrijf naar het volgende niveau te schalen om consistent nieuwe bestellingen, leads en resultaten te genereren.

Dit is allesbehalve een salesgesprek. Zorg dus dat je pen en papier bijdehand hebt en na het gesprek, mits er een wederzijdse klik is, vertellen we uiteraard wat we te bieden hebben.

Het grootste doel van dit gesprek is om jou als ondernemer en jouw bedrijf verder vooruit te helpen.

let op: dit gesprek is interessant voor: