ADMINISTRATIEF MEDEWERKSTER / SECRETARESSE
(M/V 36-40 uur)
Wil jij werken bij 1 van de snelst groeiende Nederlandse marketingbureaus?
Ben jij een powervrouw die niet makkelijk over zich heen laat lopen en durf je te zeggen wat je denkt?
Dan zijn wij wellicht opzoek naar jou.
Blue Shark heeft een vacature beschikbaar voor een zelfverzekerde administratief medewerker die verantwoordelijkheid wil nemen, zelfvertrouwen uit kan stralen en een uitdaging niet uit de weg gaat.
Je ontvangt bezoekers in ons nieuwe kantoor in Zwolle, staat in nauw contact met het management, denkt actief mee over het verbeteren en herstructureren van bedrijfsprocessen, verwerkt facturen, houdt de administratie op orde en zorgt voor een verzorgde uitstraling van het kantoor. Daarnaast ben jij de verbindende schakel binnen ons snel groeiende team van specialisten.
Kortom, als administratief medewerker bij Blue Shark hoef je je niet snel te vervelen, heb je voldoende afwisselingen en kom je talloze uitdagingen tegen (die jij uiteraard niet uit de weg gaat).
Ook heb je diverse doorgroeimogelijkheden, zijn er opties tot het volgen van opleidingen en profiteer je van heerlijke secundaire voorwaarden.
Daarnaast sluiten we de week altijd gezamenlijk af op vrijdag met een gezellige borrel, welke om 16:00, dus tijdens betaalde werktijd, begint en op kosten van Blue Shark is.
Als administratief medewerkster ben jij onder andere verantwoordelijk voor de volgende taken:
Jouw dagelijkse taken bestaan onder andere uit:
– Bezoekers ontvangen en verwelkomen in ons kantoor
– Administratieve werkzaamheden
– Facturen verwerken
– Contact met debiteuren / crediteuren
– Systemen met resultaten up-to-date houden
– Contact met de boekhouder / accountant / fiscalist
– Administratie optimaliseren en verbeteren
– E-mail correspondentie
– Facturen opstellen
– Office management
– Direct en dagelijks contact met het management
– Organiseren van vergaderingen
– Het bijhouden en ordenen van agenda’s
Functie-eisen:
– Minimaal 3 jaar relevante werkervaring
– Ervaring met Excel en boekhoudkundige systemen
– Kennis van MS-office
– Nauwkeurig te werk gaan
– Sociaal ingesteld
– Meedenkend
– Directheid, zeggen waar het op staat
– Discretie
– Loyaliteit
Wat we bieden:
- Een prima salaris ( € 1.700 – € 2.100 per maand) + bonusstructuur
- Uitstekende doorgroeimogelijkheden
- Eventuele extra opleidingsmogelijkheden
- Geen standaard 9-5 cultuur waar iedereen een hekel aan heeft
- Laptop en airpods van de zaak
- Werken op 2 schermen.
- Parkeermogelijkheid voor de deur
- Vrijdag om 16:00 gaan de laptops UIT!